top of page
Foto van schrijverGuenevere Elizabeth Dierijck

Ga jij voor goud? Koppel de kernwaarden van je onderneming aan de 'Golden Circle'

Bijgewerkt op: 23 aug.

Simon Sinek’s Golden Circle helpt je de basis te leggen voor een authentiek en impactvol merk. Hierbij is het belangrijk om de kern van je 'waarom', 'hoe' en 'wat' te begrijpen. In deze blogpost vind je een aantal reflectievragen. We geven zelf ook antwoord op deze vragen, zodat je er achterkomt waar wij bij Studio Seren voor staan én je een voorbeeld hebt om er zelf mee aan de slag te gaan. Laten we samen ontdekken hoe deze krachtige methode jouw merk kan versterken:



Reflectievraag 1. WHY:

Waarom doe je wat je doet? Wat is je sterkste/grootste drijfveer?


Voor ons draait het om het creëren van betekenisvolle & duurzame oplossingen & concepten die de wereld een beetje beter maken. Het is onze missie om bedrijven vanuit flow organisch te helpen groeien met respect voor zowel mensen als moeder natuur, voor deze generatie en alle generaties die nog gaan volgen. Zo kan jij kracht & vernieuwing uitstralen, daarmee je droomklanten aantrekken en een positief verschil maken in de wereld rondom je. 🌍


Reflectievraag 2. HOW:

Hoe doe je het? Wat maakt jouw onderneming uniek en ethisch?


Bij Studio Seren combineren we creativiteit met het maken van bewuste keuzes. Van het kiezen van duurzaam papier voor ons drukwerk tot het verbinden met gelijkgestemde partners en klanten. We werken samen met een diepgaande connectie. Onze kern bestaat dus uit schoonheid/creativiteit, diepgaande connectie en duurzaamheid. ♻️


Reflectievraag 3. WHAT:

Wat doe je precies? Wat is jouw aanbod?


We helpen spirituele, bewuste en duurzame ondernemers hun merkverhaal te vertalen naar een visueel krachtig en consistent merk. Onze branding en webdesign diensten zorgen ervoor dat jouw waarden helder naar voren komen in alles wat je doet. 💫


💡 Belangrijk om te onthouden: Als jouw 'waarom' betekenisvol genoeg is, zullen de 'hoe' en 'wat' vanzelf volgen. Start daarom ook altijd met de WHY. Bouw je merk op een sterk fundament van waarden en maak een verschil voor jezelf, je klanten en onze planeet.


Hoe pas jij de Golden Circle toe in jouw onderneming? Deel je ervaringen hieronder! Kom je er niet uit? Dan ben je altijd welkom voor de Deep Dive Sessie (inbegrepen in ieder traject, maar we kunnen dit ook los inplannen). Ben je benieuwd? Plan dan hieronder jouw kennismaking in:



Comments


bottom of page