top of page
logo-kim.png

Guidance & Integration

Deliverables

De vraag

Kim was al een aantal jaar aan de slag als OBM maar wilde de volgende stap zetten in haar carrière. Ze ging aan de slag bij Chantal Nolte om de stap te zetten naar integrator. Daar hoorde een nieuwe visuele identiteit bij die perfect aansloot bij Kim en haar doelgroep (visionaire vrouwen).  

STRATEGIE

BRANDING

WEB ONTWERP
TEMPLATES

Het resultaat

Een branding, website ontwerp en langdurige samenwerking voor social media strategie en templates die hierbij aansluiten. Het is een visuele identiteit geworden met diepgang die passen bij de archetypes sage, caregiver, explorer en hero en de kernwaarden: intuïtief leiderschap, ontzorgen,  vrijheid, verbinding, gelijkwaardigheid, veiligheid, vertrouwen, nieuwsgierigheid en ambitie. De branding is een balans geworden tussen een natuurlijke én uitgesproken, krachtige uitstraling.

Image by Olga Thelavart

De kern: Kim van Vlerken

Kim haar missie is anderen te helpen hun volledige potentieel te realiseren door hen te ontlasten en hen het vertrouwen te geven om hun kracht te ontdekken en verder uit te bouwen. Het motiveert Kim om samen te kijken naar de sterke punten van een individu en hen te begeleiden in het creëren van een sterk (nieuw) team, waarin iedereen in zijn of haar kracht kan staan.

 

Ze helpt niet alleen om taken uit handen te geven, maar ook om de juiste richting te bepalen en helder te communiceren, zodat er een solide basis ontstaat voor zowel het individu als het team om te bloeien.

7.png
4.png
1.png
Lancering posts - Final_edited_edited.jpg
Review-kim.png
Web-concept-kimvanvlerken.png

WEB CONCEPT - WEBSITE COMING SOON

Brand Book  Kim van Vlerken  2025.png
Editorial Magazine Mockup.jpg
Elke Verbruggen fotografie-KimvanVlerken-18.jpg
Image by Olga Thelavart

Warme woorden

Jij kijkt verder dan alleen het esthetische plaatje. Waar veel designers zich puur richten op kleuren, lettertypes en een ‘mooie’ branding, kijk jij naar wie iemand écht is en wat er resoneert op een dieper niveau. Je voelt haarfijn aan waar de kern zit en weet dat te vertalen in een branding die niet alleen klopt, maar ook een verlengstuk is van iemands missie. Dat maakt het niet alleen mooi, maar ook strategisch en authentiek.

 

Jouw kracht zit in je vermogen om iemand écht te zien en dit vervolgens visueel tot leven te brengen. Daarnaast waardeer ik enorm hoe je zowel creatief als strategisch denkt: alles heeft een onderliggende reden en past in het grotere geheel. Niks voelt als ‘zomaar een keuze’, maar doordacht.

 

Ik ben je ontzettend dankbaar voor de liefde en aandacht die je in dit proces hebt gestoken. Het voelt als een branding die niet alleen nú past, maar die met mij meegroeit. En dat is precies wat ik zocht. Dankjewel! 🤍

BEkIjk hET VOlGENDE pROjECT

bottom of page